2018. július 8., vasárnap

Egy kis szösszenet Herley Quinnel

Sajnos kénytelen voltam az időmet icipicit átszervezni, mivel ősztől szeretném megcsinálni a kedvenc mesémet blogosítva babákkal, mellette még írom a saját sztorimat szintén babákra, készülnek a berendezések, fejezetek vázlatai.

Egyébként pedig egy nyughatatlan lélek vagyok, így most egy új projektbe is belefogtam... majd augusztus körül fogok elindítani és azzal is van teendőm. ÚÚ, nem is tudom, most akarom-e mondani nektek, mi lesz az új projektem vagy csak célzásokat tegyek itt róla. 
Tök izgatott vagyok, az előkészületek már megvannak. 

Minden esetre most hoztam nektek néhány áprilisi képet, amiket még keresztfiam közreműködésével hoztam létre Polgáron.

 Egyébként viszonylag sok kép készül mostanában is, jönnek  történetek, viszont kevés időm van írni. Emiatt szomorú vagyok, viszont amint az új projekt elindul és az ősztől induló sztorijaim kellékei is meglesznek, szzerintem visszaáll a rendes kerékvágás végreee!

Áron is szereti a Batman képregényeket és ismeri Harley Quinnt is, így amikor meglátta nálam a kiscsajt, rögtön felvillanyozódott tőle. Habár amikor meglátta, mit művelt Harley a kedvenc legóautóival, kezdte átértékelni a dolgokat ő is.


Harleya táskámban utazott Polgárra, így amikor kiszabadult onnan, érthető okokból elég morci volt, így a felesleges energiáit rosszalkodással vezette le.


- Nesze! Volt engem táskába gyömöszölni? - dühöngött. - Aztán mutogatni, mint valami cirkuszi bohócot? Nem! nem és  NEEEM!


- HÚÚ! Rosszalkodni igazán felszabadító!


Végül mégis a kertben kötött ki, egyedül és szomorúan.

- Bárcsak itt lenne Joker vagy legalább a barátaim... Bumeráng, vagy Deadshot. Nagyon jól szórakoztunk együtt. Ha egyszer sikerül kiszabadítanom a többieket a börtönből, újra mi lehetünk a legyőzhetetlen csapat! - mondta magának.



*Addig sem csüggedhetek el! Mégis mit kezdhetnék most?  Meg fogom szervezni Joker szökését, aztán együtt magunk köré szervezzük a többieket!


*Ez a fa pont megfelel a tervezgetésre - gondolta felvidulva. - Joker, szerelmem, ne csüggedj! Itt vagyok és ki foglak szabadítani!


* És ha a kedvesem újra mellettem lesz, minden szerelmes párt támogatni fogunk. Ne kelljen külön lenniük, ha nem akarnak, tudjanak együtt élni, együtt létezni - morfondírozott magában. 

- ÉLJENEK A SZEELMESEK! - KIÁLTOTTA LELKESEN.

- Hé. ez a fura nő nekünk kiabál? - kérdezte Dennis.
- Nem tudom. De elég lelkesnek tünik - nevetett Marilyn


Köszönöm Áronnak a közremüködést a képekhez! Egyébként a legóautó "szétverédsét" ő készítette elő, az ő ötlete volt. 

 Hamarosan jövök az újabb részekkel, amikben szerintem célozgatni fogok az új projektemre (amúgy sem fogom tudni megállni, hogy ne tegyem) 

Remélem (habár elég sokszor mondtam ezt már nektek) mostantól több időm lesz blogozni, megosztani veletek a babáim történeteit.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó volt! Örülök, hogy posztoltál! Klasszak a fotók is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Holnap az új projekttel dolgozok kiccsit, de szerintem szerdára jön a következő poszt, mert a hét végére tartogatom a legújabb és számomra legjobb postot valaha.

      Törlés