2014. február 28., péntek

Az első karcsere

Szép napot mindenkinek! Tudom, azt ígértem, hogy Sindy és Kevin esküvői előkészületei lesznek terítéken, de a múltkor már belekezdtem a karcserébe néhány babámnál. A torzók megvannak, csak időm nem volt rá, hogy foglalkozzak velük...

Nos az első csere viszonylag könnyű volt.

Ann bal keze igen csúnya volt, a cicám megrágta, amikor még kölyök volt. Próbáltam helyrehozni, de eddig nem sikerült.


A művelethez kell
egy kicsi fogó
egy véső vagy egy olyan eszköz, amivel ki lehet feszíteni két oldalt akart a helyéről
türelem :) és kitartás... :)

Ann  karja mozog oldalra, fel és le, a képen látjátok pontosan, milyen.


Az egyik torzóm karja is ilyen típusú, mint Ann keze. A vésővel benyúltam a kis résekbe és kifeszítettem a torzó kezét, majd a másik babáét is. A két kis pöcök tartja a helyén az egész kart, ezért tud oldalra is mozogni.


Így nézett ki Ann keze. Ezen már van minden: ragasztó, festék, próbáltam kicsit csiszolni és olvasztani is, hogy helyre tudjam hozni  "műtét" nélkül, de csak romlott a helyzet.


 Az új kar két végét "csak" be kell pattintani a helyére. azért van a "csak" idézőjelek között, mert nem olyan egyszerű ez, mint ahogy látszik. Először könnyebb, ha a kar egyik végét pattintjuk be a kis pöcökre, a fogó ebben sokat segít. A kar másik végét fogóval be tudjuk húzni a helyére, de itt sérülhet kicsit a válla, mint az első képen az látszik.

VIGYÁZAT! ELREPEDHET A KAR, HA TÚL ERŐSEN SZUSZAKOLJUK BE A  KART A HELYÉRE!


A következő karcserés hölgy Fanni. Ő egy Lucky baba, és nagyon a szívemhez nőtt.


Mivel Fanni egész  karja hiányzik (mert rossz volt a műanyag és kb porrá tört), itt kicsit több dolgom lesz. A babák karját (Mattel, Lucky is ilyesmi típusok) úgy rögzítették, hogy egy hosszú műanyag pálca van a baba testében. Ezen van kétoldalt a kéz rögzítve. Valahogy az egész kart a tartó pálcát ki kéne szedni a torzókból és átaplikálni Fanni testébe. Amint rájövök a trükkre, azt is megosztom veletek, ha érdekel titeket. :)



6 megjegyzés:

  1. Naná hogy érdekel! Ügyes vagy, gratulálok Ann sikeres műtétjéhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Remélem a második karcsere is olyan sikeres lesz, mint az első...:)

      Törlés
  2. Csodálom a bátorságod, és az ügyességed. Sohasem mertem volna nekiállni ennek a feladatnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elszánt voltam :) Nem szerettem, hogy szegény hölgy keze olyan kis csúnya. Meg úgy voltam vele, ha valahogy összerakták őket, akkor szét is lehet szedni. Persze, csak óvatosan, mert törhet a karjuk a túlzott erőltetéstől! De bátran ajánlom, ha sérül a baba keze és valamiért a testhez ragaszkodunk (mint én a Lucky baba testéhez). Meg én úgy vagyok vele, ha a baba fejét teszem egy új testre, akkor az már nem is ugyan az a baba... de ez az én dilim :)

      Törlés
  3. Ügyesen kicserélted a karját! Egyszer már én is kicseréltem egy mattel Barbie karját, jól működik azóta is a keze, de van benne egy pici akadás mikor mozgatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is büszke vagyok rá, tök szép lett így. Az én babám keze is akad. Lehet, mert nem az övé eredetileg... Na mindegy, akkor nem mozgatom majd nagyon.

      Törlés