2016. március 22., kedd

Liebster díj újratöltve

 
 Köszönöm Világbabának az újabb Liebster díjat!
 
1.Tudod pontosan hány babád van? 

 Nem tudom, olyan 60 körül elvesztettem a fonalat...

2.A közvetlen környezeted tud a hobbidról? ( szomszédok, barátok )

Igen, a barátaim és családom is tudnak a hobbimról. És most voltam babacuccokat nyomtatni a City Print-ben, szóval már ők is...
3.El szoktad nevezni a babáidat? 

Általában elnevezem őket, mert olyankor találom ki a babáim történetét is. Meg azért is, mert jó móka nevet választani.
4.Melyik alkotásodra vagy a legbüszkébb? ( ruha, bútor, fotó)

A barbie karcsere egy veszélyes és végül sikeres projekt volt :)  Emlékeztetőül két kép:




Fotók közül nekem minden olyan kép nagy büszkeség, ami a szabadban készült és jól sikerült, például a strandos képek múlt nyárról, vagy például a téli, havas képek:

 

5.Hogyan kezdődött nálad a babagyűjtés? 

Amikor megtaláltam a gyerekkori babáimat és megcsináltam nekik a házat, csak egy pasi volt a Barbie családban. Elég sok vívódás után végül elbattyogtam a játékboltba és Ken mellé beszereztem egy Kevint is, akit átkereszteltem Cole-nak. Ő volt a második pasi a családban.

Nos, innentől már nem volt megállás. Imádom őket gyűjteni, nézegetni, fotózni, történetet kitalálni velük.
 
6.Vettél már olyan babát, ami nem is kellett igazán? 

Nem, ilyen még nem történt velem. Olyan már megesett, hogy megvettem egy babát, mert jó ötletnek tűnt, aztán itthon kibontva annyira már nem tudtam mit kezdeni vele. A legutóbbi babavásárlásom tipikusan ilyen. Ezt a lányt már az előző bejegyzésemben bemutattam. Nem lehet ruházni, tök vékony és nem elég barna. Amúgy cuki, csak nem tud beilleszkedni.


 
7.Melyik babaházat értékeled jobban, a gyári tömeggyártottat ,vagy az egyedi kézművest? 

A kézművest. Főleg, amit én készítek, mert az olyan, amilyennek lennie kell.

8.Barbie vagy Monster? 

Barbie :)

9.Szeretnél egy kiállítást rendezni a babáidból,  alkotásaidból? 

Jobban belegondolva már ki vannak állítva az Alkotó Kuckómban. De komolyra fordítva a szót, nem szívesen válnék meg tőlük, hogy aztán egy üveglap mögött legyenek kiállítva... olyan árvák lennének nélkülem... :)

10.Hol szeretsz legjobban fotózni?

Kint a szabadban! Olyan jó képeket lehet a természetben készíteni! Habár lesz pár kép itt a lakásban is, de a poént nem lövöm le. Készülnek dolgok... :)
11.Ha van egy kedvenc babád, szeretnél belőle többet? 

 Nem, mert attól kedvenc és különleges, hogy egy van belőle.

Köszönöm a kérdéseket és a díjat! Mivel már mindenki megkapta a díjat, nem küldöm tovább. Inkább alkossatok és érezzétek jól Magatokat alkotás közben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése