2016. május 6., péntek

Csomagot hozott a posta

A csomag Adéltól érkezett, megkésett karácsonyi ajándék. Egészen pontosan április 19-én érkezett meg, szánom-bánom, hogy eddig nem nyilatkoztam róla. 

Nagyon izgatott lettem, habár tudtam mi van benne. A fiaim krónikus nadrághiánytól szenvedtek, de most már végre kaptak egy jó pár rucit és ennek nagyon örülök! Én nem tudok túl jól varrni, habár van pár szabásmintám, azokat majd egyszer, ha a varrógép közelébe kerülök, hasznosítom.


Hamar lekerült a csomagolópapír és lőn sok szép naci!  A fiaim is el voltak ragadtatva tőle.


A nyagyi sem maradt ki a jóvól, ő kapott egy nacit, mivel az egyik pasira sem ment fel és a lányokra nagy volt, gondoltam hátha jó lesz rá... És jó lett, mint ahogy a rózsaszín pulcsi és a spagetti pántos felső is. Mondtam is Rose-nak, na ezt anyud küldi neked, látod, gondolt rád is :)


A gyerekek is kaptak pulcsikat és egy horgolt bárányt is, akit nyomban elneveztek Barinak. Azóta minden este kisorsolják, ki aludjon vele.


Hatalmas meglepetésemre érkezett meg ez a két fiatal hozzánk. A kislány kreol bőrű, így Xolanie fogadott lányának, Kate-nek van már egy idősebb alteregója! Annyira szép ez a lány, hogy az első nap, amikor megérkezett, le sem tudtam venni a szememet róla!

És egy tini fiú is érkezett hozzánk, ő nálunk a második, és most már Ben sem fog unatkozni egyedüli tini fiúként nálunk. 

És ami mégfontosabb, hamarosan iskola nyílik nálunk, alsó és felső tagozatban is vannak már szép számmal gyerekek, már nagyon várom azt a fotózást is. A kicsiknem kész vanak az iskolapadok, a nagyoknak még nincsenek, így arra a bejegyzésre még várni kell kicsit.


Ben új pajtija viszont meglepően hasonlít Spencerre! Mintha csak Spencer lenne tinédzser korában! Szerintem tök jól mutatnak egymás mellett, azon agyalok, hogy majd Spencer és Lucy házasságából nem csak lány születik majd, hanem fiú is, pont a hasonlóság miatt. :)


Amint megérkezett a csomag és kiválogattam a fiúknak a nacikat, rögtön eszembe jutott, hogy a lányokat sem ártana rendbe tenni, így az ő cuccaikat is szelektáltam, és a ruháikat újra elosztottam köztük. Egy icipicit szétpakoltam (mintha bomba robbant volna). Még páran várják a sorukat, mert a ruhák mellé fürdést és hajápolást is kaptak, és így lassan halad a rendrakás.

Így történhetett, hogy Ann ajándékát csöppet elkavartam de bízom benne, hogy előkerül az is hamarosan. Szóval Ann kapott egy arany színű próbababát a készülő varrószobájába, ami valószínűleg  a hálószobájába kerül majd, hogy otthon is tudjon tervezni, ha épp ott csókolja meg a Múzsa. Amint kész a varró szoba, lefényképezem.


3 megjegyzés:

  1. Csoda dolgokat kaptál, gratulálok. A meglepetés mindig nagy örömöt jelent, és egy népes családban a ruhatár fontos szerepet játszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nekem monsódod? Alig tudom ruházni a babákat időnként. Egy egyszerűbb felsőt vagy ruhát még összedobok, de időnként a nacikkal nagyon befürdök. Amúgy sincs mostanában időm varrni, állást keresek, angolozok jövök-megyek, intézkedek.

      Törlés
  2. Cukik :)
    Nagyon kedves Adél, hogy ennyi mindennel meglepett :)

    Milyen jellegű állást keresel?

    VálaszTörlés