2016. május 11., szerda

Fodrásznál voltunk

Nemrég fodrásznál jártam és mivel Xolanie az én kis fodrászom a Vadvirág téren, gondoltam magammal viszem, hogy lásson egy igazi fodrászatot is. :)


A lány csak úgy sugárzott az örömtől! Mindent megnézett, rögtön kiszúrta a hiányosságokat, amik az ő üzletében vannak, szóval meg kellett ígérnem neki, hogy kap majd  törölközőket, búrát, hajfestéket, pamacsot a saját üzletébe a kismillió hajszárító, hajsütő, olló, csatt, sampon, balzsam és ki tudja még miminden mellé.


Leszívott hajjal. Amikor le lett mosva és a végső festés előtt meg lett szárítva, igen érdekes színekben pompázott a hajam, de arról sajna nem készült kép.


Na és nyakig a hajfestékben...Gondolom itt már lehet sejteni a végeredményt... Szerencsére ammónia mentes a festék, így nem volt nagyon szagos a procedúra.


És ismét Xolanie. Ez a kép nem jöhetett volna létre az én hihetetlenül cuki fodrászom nélkül, aki segített Xolanie-nak tartani a hajszárítót!
 

Íme egy újabb bizonyíték, hogy érdemes kipróbálni magatokat kint a nagyvilágban a babafotózás terén. A fodrászom ötlete volt ugyanis ez a kép és tök poénnk fogta fel a dolgot :) Másrészt akár megszokott közegben fotóztok ismerősökkel (fodrász, manikűrös, stb.), akár idegen helyen (mint én régebben Spencer és Lucy borospincés képeinél) rájöhettek két dologra:

1. Önbizalom növelő. 
Nem kell foglalkozni azzal, ki mit gondol rólatok, megfelelni nem lehet mindenkinek, plusz ha a fotók jól sikerülnek, akkor még egyet dob az önbizalmon. És ez nem csak a fotózásra igaz. Azt kell tennie az embernek, amit akar, nem szabad túlzásba esni a "megfelelek mindenkinek" terén, mert az csak a saját személyiség lerombolásához vezet.

2.  Megismeritek az embereket és a saját merészségeteket is.
Megismertek új embereket (mint én a borpincében) vagy egy kedves ismerősről derül ki, hogy még sokkal aranyosabb, mint azt gondoltátok. Másrészt én is jártam már úgy hogy vittem babát valahová fotózni aztán elő sem vettem, mert mit fog szólni a másik ember. De már az bátorságra vall, hogy megfordul ilyen az ember fejében. És itt vissza is kanyarodtunk az első ponthoz. Ha nem fotózom le a babát adott közegben, de ott van, nálam, már elindított valamit. Legközelebb bátrabb leszek és megvalósítom az elképzelésemet, mert mindenkinek nem felelhetek meg. Úgy is mondhatnám elsősorban magunknak kell megfelelni aztán jönnek a többiek! És igen a következményeket is vállalni kell,ha esetleg rossz néven veszik a babafotózást, meg magunkat. Igen babát fotózok, igen, blogozok is róla és ez vagyok én. Kész!

Oké, befejeztem  az okoskodást! Lássuk a hajam :)

Vörös lettem! Ezt még most is szoknom kell, mert bár április végén voltam fodrásznál, még most is igen furcsa belenézni a tükörbe. Hiába, tíz évig voltam fekete.


Itt jobban látszik a vörös. Ezzel a felsővel picit intenzív volt a színösszeállítás, legalábbis élőben csöppet erős volt a szemnek.


Aztán majd meglátjuk meddig marad ez a szín, lehet, visszatérek pár hónap múlva az eredeti barna hajamhoz. Kívácsi vagyok rá, miyen voltam tini koromban.

9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi, én is kezdem megszokni... mondjuk :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a hajszín, és nagyon jól áll neked!! Igazán jófej a fodrászod, hogy örömmel csatlakozott a babázáshoz, én is bírom az ilyen embereket, akik játékosak és partnerek, nem pedig fintorgók! Xolanie fodrászata ezekután biztos fullos lesz! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő egy tündéri csaj, nagyon jó hajakat csinál és laza! Amint elkészül az új fodrászat, le fogom fényképezni, fullos lesz, az tuti :) most töltődtem ötletekkel rendesen :)

      Törlés
  3. Nagyon csini lettél ezzel a hajszínnel!! :)
    Az ötlet, hogy ott fotóztál, hatalmas és nagyon rendi a fodrászod, hogy még ötletelt is Veled. :)
    Amit írtál a fotózásról, hogy ki mit gondol, igazad van.
    Ma már engem se érdekel, max jól megnéznek, hogy vajon mit csinálok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Stacie-ről készített balatoni fotók egy konferencián készültek. Nem tudom hányan vették észre, hogy amikor visszamentem a terembe, egy baba volt a kezemben. A mellettem lévő férfi láthatta, ahogy beszuszakolom a lányt a ridikülömbe. :) Na persze azt is többen láthatták, ahogyan elkészítettem a képeket. Egy csávó is fotózott, úgyhogy lehet, hogy arról is készült kép, amikor én fotóztam a babát..

      Törlés
    2. Nagyon jó is volt fotózni és újra átélni/ átérezni azt, hogy "nem érdekel, ha hülyének néz, magamnak kell megfelelnem". Ó engem is néztek már hülyének itt-ott, amikor fotóztam nyilvános helyen, vicces volt. Egyszer egy öreg pár bámult meg, sőt még leálltak kérdezősködni, hogy ez most kiállítás? Mondtam, ez blogba készül és történeteket írok hozzá. Ja, furán néztek, de kit izgat? :)

      Törlés
  4. Lányok, mivel úttörők vagyunk - igen, azok, hogy a babagyűjtés is méltó elismerést kapjon-, ez benne van a pakliban, de pont ettől kerek az egész :) Gratulálok a képekhez és a hajadhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy bizony, úttörők vagyunk! Ahhoz, hogy mindenki vállalja magát, a hobbiját, mindegy mi az :) kell egy kis lekesedés az embereknek és remélem sok ember ihletet merít majd tőlünk. Akár hímez, akár babázik, makettet gyűjt vagy bélyeget, legyen lelkes, szeresse amit csinál és ne feleljen meg senkinek, csak magának!!!!! Annyira lelkesít engem is hogy van egy jó hobbim!

      Törlés