2016. augusztus 28., vasárnap

Magyarázkodás

Tegnap délután, jelentem az összes képet rendszereztem: 
  • Párom gépéről átraktam őket a sajátomra. (Eddig az ő gépéről blogoltam, mert kényelmesebb volt, amíg az alkotós kuckóm rendetlenségbe fulladt... De már azt is rendberaktam :))
  • Az "Egyveleg", a "Sok kép" a "Bigyók" és a "Mindenféle" fullig telelevő mappákat szortíroztam, elrendeztem meg hasonlók.
Végre volt rá időm! Ez a súlyos parlagfű allergia egyik előnye: nem pattoghatok, pihennem kell, nem havazhatom el magam. Kvázi most végre volt időm rendbe rakni a gépem, blogolni és aludni.

Azért remélem hamarosan jobban leszek, különben nem tudok Kung Fura járni szeptember 5-től... Ugyanis olyan köhögős és taknyos vagyok, hogy egyrészt keveset bírok mozogni szó szerint, mert nincs oxigénem, másrészt ha épp fuldoklok, nehezen tudom megtanulni a formákat az edzésen :(

Viszont az elhavazottságom - amint újra erőm teljében leszek - nem szűnt meg.
  • Pesti Nagyim kórházban van, eltört a csípője, műtötték. 1 hónap rehabilitáció minimum kell neki, aztán vagy hazavisszük vagy öregotthonba kerül (ha 0-24-es ápolást igényel)
                                   - Látogatnom kell sokat
                                   - Intézni kell az öregotthont vagy a hazaszállítását és lakása rendbehozását
  • Nyelvvizsgára készülés (Még mindig. Már nem utálom az angolt, inkább unom)
  • Arculat tervezős meló (egyszeri, de nagyon jó lesz referenciának)
  • Állandó meló keresés
  • Napi házimunka itthon 
  • Random nagyon fontos elintézni valók
Amikor éppen van időm, fotózok ám szorgalmasan, a sztorik is megvannak fejben, viszont leírni már csak ritkán van időm.

Ami várható:
  • Keddre kész lesz a következő rész a Bajbajutott látogató sorozathoz
  • Még legalább 5 rész lesz fent belőle - heti 1 frisset tervezek (REMÉLEM TUDOM TARTANI)
Köszönöm a türelmet és a kitartást!

2 megjegyzés:

  1. Basszus, nem kellene dokihoz menni, hogy az asztmatikus tünetekre adjon valamit? A vény nélküli sz..ok semmit nem érnek, de egy rohamoldóval könnyebb lenne kicsit ez az időszak. Szerencsére nekem csak a szemeim akarnak kifolyni... Nagyidnak is jobbulást kívánok, neked meg mellé rengeteg energiát! Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmaradok. Öt éves korom óta van allergiám és akkor majdnem asztmás is lettem, de szerencsére kifogtunk akkor egy tüneményes és okos dokit, aki elérte, hogy sokat javuljon a dolog. Most már csak akkor jön elő ilyen súlyosan, ha nagyon bestresszelek. Streszből meg van elég. Az után jött elő a nyavajás ilyen szintem, hogy Mama kórházba került én meg nem aludtam éjszaka mert aggódtam. Számítanom kellett volna rá, de ugye lefoglalt a kórházasdi és a fene se törődött vele. Itt az eredménye, most már egy hete alig jövök ki az allegiából :( De a jobb oldali orrjukamon már kapok levegőt :) És fogytam :) Nézem a dolog pozitív oldalát...

      Törlés