2017. szeptember 12., kedd

A találkozó!

Annyira vártam! És aztán még csak nem is tettem közzé az élményeimet! Jaj de trehány vagyok!

A mostanában legkedvesebb babáim egy gyors és türelmetlen fotóra voltak csak hajlandók összeállni, mert a régiek izgatottan várták a találkozást a barátaikkal, az újak pedig semmiről sem akartak lemaradni. Idén Marilyan, Dennis, a kis Krisz, a nagy Krisz, Ginny, Xolanie Kate Rose, Derek és Dasia jöttek velem.

 

Rögtön elvegyültek a nagy társaságbn, ahol nem mással találkoztak elsőként, mint Ronnal és Hermiónéval. Harry Potter most nem jelent meg. Biztos megint életet ment Dumbledore vagy Piton, esetleg Hagrid segítségével.


A jeles eseményen igazi DÍVÁ is megjelent, egy igazi, finom HÖLGY! Nem vitás, hogy végül ő nyerte a szépségversenyt is. 


Találkoztunk az ELSŐ Barbie porcelán  másával is. Hát nem csodálatos?


És az Első Barbie 50 éves évfordulójára kiadott Elsővel is. Őt Adél vitte haza. Tudom, az irigység igen csúf dolog, de hát én is csak egy gyarló ember vagyok. Amint túlléptem a kicsinyességemen, együtt örültem Adéllal...


 ...És végül ketten szabadítottuk ki a babát a doboz fogságából is.


A nagyik. Minden évben összeállnak egy ÖTYE képre, habár itt ÖPA-ák (öreg pasik) is vannak éppen.


Egy gyönyörűen berendezett konyha. Egy nagyi sem tud ellenállni neki, ha az unokáknak kell elkészítenie a kedvenc desszertjét. 


Mi a tombolán egy gyönyörű házimozirendszerrel gyarapodtunk,  ami köré az én TV imádóim egyből körégyűltek más TV imádókkal együtt. Na nem csak a műsor miatt. Milyen DVD lejátszó, milyen a képernyő, a hngfalak... A csajok csak az esztétikára figyeltek, a pasik egyből szétszerelték volna, csak azért, hogy lássák, hogyan működik.


Aztán mégis egymás társasága lett az érdekesebb, így hamar lecsengett a TV őrület és inkább egymással beszélgettek a résztvevők.


Mindenki nagyon jól érezte magát. Volt sok finomság, étel és ital, jóízű beszélgetések.


Ezek a ruhák! Azt hiszem, ilyet én is szeretnék. Talán én is meg tudom csinálni...


Fantasztikus ez a részletes kidolgozás a pap ruháján is az apáca... Nem találom a szavakat!


Idén is voltak arab babák. Úgy tűnik, remekül beilleszkedtek a csapatba, bár a kultúrájuk egszen más, mégis mindenki nagyon szereti őket.


Marcsi és a nagyija. Harmonizáló öltözetben.  A kép kissé világos vagy nem is tudom milyen, így a nagyin nem teljesen látszik, hogy a pólója olyan színű, mint Marcsié.


És a motoros banda. Bőrcuccok, lazaság és életöröm. Már csak a motor hiányzik alóluk.


Még több szépség a versenyről. Az enyéim is beneveztek, de sajnos nem ők nyertek. 


Felülnézet a kis csapatról. Mindenki megtalálta azt, akivel a legszívesebben töltötte az időt.


Pasik egymás közt. Vajon miről beszélgetnek?


Pocahontas kissé elveszett, de ez még csak az első találkozója. Legközelebb már sokkal oldottabb lesz.


Michael Jackson is beugrott a talira, és végül úgy döntött, Adélhoz költözik. Szerintem jól döntött. Dasia is szeretett Rózsafalván lakni, de ő viszont hozzám költözött, mert a lányával és az unokájával kívánt élni.


Örök hálám Boginak, aki megszervezte a találkozót!


Nagyon jó volt ismét látni Titeket! Örültem, az újaknak, akik végre előbújtak és vállalják ezt a különös, de  kedves hobbit. Jövőre ismét látjuk egymást! Vagy előtte, hiszen ki tudja nit hoz a jövő?


3 megjegyzés:

  1. Olyan jó volt olvasni a beszámolódat! Annyira sok minden lemaradft nálam :) Majd jövőre ;)

    VálaszTörlés
  2. Örömmel olvastam a sorokat, még talán jobb volt most mint közvetlen utána mert felelevenedett ismét az a kellemes nap mikor nagyon jól éreztük magunkat egymással és csodálhattuk a szebbnél szebb és érdekes babákat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett az írásom :) Remélem a többi is tetszeni fog!

      Törlés