2017. szeptember 9., szombat

Csuda dolgok

Azt hiszem csöppet elmaradtam blogolás terén. Pedig annyi minden történt.

Kaptam egy Krisz babát a Barbie és a Videojáték kaland meséből (amit láttam is Adéllal és a párommal). Gondosan le is fényképeztem, de a képet nem találom :(

Aztán vettem is pár új dolgot, még július és Augusztus között, amik szintén nem kerültek fel, de majd most!


Tudom, ezeket én is elkészíthettem volna, de egyszerűen nem tudtam ellenállni nekik a boltban...


Amúgy a függőággyal is szemeztem, de azt már csak elkészítem, ilyen lusta nem lehetek, hogy nem!


Az asztalt is megcsinálhattam volna,  de hát na! Az asztal és a székek Xolanie háztartásába kerültek a régi fa asztaluk és két fa szék pedig a leendő babaiskolába.


És olyan boldog vagyok! Széket amúgy sem szeretek csinálni, mert állandóan szétesnek. Tudom, a gyakorlás teszi a mestert, viszont most sok más dolog foglal le. Többek között az angoltanáromnak szeretnék készíteni valami ajándékot kézzel, mivel annyit segít és segített nekem az elmúlt években és nem csak angolból. Ő egy igazi jóbarát, mint egy nagynéni, úgy tekintek rá.


Emellett töröm a fejem a kedvenc mesém babás feldolgozásán is. Még nem döntöttem el, hogy modern vagy korhű legyen-e, mennyire költsem át vagy hagyjam meg az eredetiben ?

Aztán közvetlenül babatali előtt vettem egy pár ruhát is.
Az Euro centerben vettem őket, az egyiket a babatalis tombolára vittem el. Annyira örültem nekik, mivel ruhát még tudok csinálni a pasiknak de a cipőkkel bajban vagyok. 100 év elkészíteni őket és hamar el is tűnik a fél pár. Mondjuk mióta macskám van, ez nem meglepő, na de előtte? Elmennek megkeresni a fél pár babacipők a fél pár zoknikat, amit valószínűleg a mosógpszörny fal fel? Hagyjuk :)


És találkozó előtt kaptam egy Pocahontas babát is.
Olyan szééép!



Persze, hogy kibontottam! A talira is jött velem. A dobozos képek viszont olyan izgalmasak. A bontogatás előtti izgalmat idézi fel. Amikor még nem érintette senki, amikor még minden kis hozzá tartozó alkatrész megvan... Aztán a bontogatás. Amikor egyesével szabadítom meg a babát a műanyag doboztól, a papírra rögzítő kis drótoktól.

Aztán persze a ruháktól. Mert elvileg mind ugyanúgy néz ki, de akkor is! Milyen a teste, a ruhái a cipője stb... Tutira mindenki levetkőzteti őket kibontás után!


Amint megtalálom Krisz baba fotóit, felrakom ide, hiszen mindent dokumentálni kell!
 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon remek dolgokat szereztél be. Hiába a baba világban is szükség van mindig valamire, valami újra. Gratulálok az új dolgokhoz, várom hogy megnézhessem a történetekben is.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz dolgaid lettek! Én is gratulálok hozzájuk! Kíváncsian várom a kedvenc meséd babás feldolgozását! Én az egyik kedvenc diafilmem szeretném a babáimmal lefotózni.

    VálaszTörlés