2018. március 25., vasárnap

A lány csomagot kapott...

A lány csomagot kapott. Hogy mi volt benne? Ez mindenkit szavak nélkül hagy majd!


Relytéjes csomag érkezett T. Viktóriához néhány nappal ezelőtt.


A nő meglepődött, hogy ilyen hamar kézhez kapta a dolgait. Amit a papír alatt talált, meglepetésként érte, aztán nem adta fel a küzdelmet.


Na jó, félre a facén trendi szenzációéhes stílust. Mutatom inkább mit kaptam :)

A csomag Adéltól érkezett. Elsőként Itt van Fred. Olyan helyes! Mondtam Adélnak, akarok pár pasit még és amikor rendbetette a gyűjteményét, rögtön rám gondolt. Ilyenem még nem volt.


Azt is mondtam, kellene pár mozgó test is. Kaptam is 2 pasi meg egy csaj testet. Annyira JÓÓ!


Cole a szilveszteri fotózáson összetörte magát, egyszerre mindkét lába kitört... nem voltam boldog. Asszem nem volt túl erős a műanyag, ami a lábait tartotta. De most megkapta a Ken testet. Igaz, az egyik lába fix, de így is nagyon boldog vagyok!


 Igen ám! Az új test magasabb, mint a Simba test volt... Olyan a pasi, mint aki kinőtte a naciját. A cipő mg nagy rá.


És asszem Cole nem érzi túl frankón magát. Kicsit megilletődött a srác.


Fred örült, hogy kapott végre egy nacit. És megkönnyebbült, hogy kiszabadult a torzók közül. 


- Frankó csuka! - nézett rám.
- A tied!
- Kösz, vigyázok rá.


Fred találkozott Cole-lal is, akitől kapott egy kölcsönpólót.
Én egy pár percre kimentem a konyhából, wcre, de a fiúk...  természetesen a varázslat...

- Fred vagyok.
- Cole.
- Örülsz az új tesztnek?
- Olyan furcsa! Ne mondd meg Vikinek, de direkt törtem el a testem, amikor hallottam, hogy mozgós testet akar vadászni. Bejött a számításom.
- Ahhoz képest igen rémültnek tűnsz - nevetett Fred.
- Nem gondoltam, hogy ilyen... instabil.
- Dehogy az. Nézz engem!
- De te már ilyen testtel születtél. Nekem csak a lábam hajlott egy egészen kicsit. Most meg... Az egyik állandóan ki akar menni alólam. A másik meg olyan merev. És a kezeim. Azok jók! Fotózásnál is jobbak lesznek, mint a merev karjaim.
- Na de akkor amikor Viki nem volt a közelben, életre keltél, mint a többiek a vaázslattól, nem? Akkor is utáltad a tested?
- Olyankor nem annyira, olyan volt, mint mindenkié többé-kevésbé... mint az embereké. De olyankor is sokszor fájt a derekam meg a hátam.
- És fáj ez is?
- Nem, most a fejem fáj.  Vigyázz! Jön!


Na mintha nem tudnám, hogy a babák élnek... És a varázslat miatt lettek megint babák. Persze, nem is így hagytam őket. De most lebuktak!


A pasi és a torzók mellett jött még pár ruha is:

Elsőként egy Skipper ruha:



Szoknyák és blúzok következnek:






 Ez olyan szép! Oké, rózsaszín, de széép!!!



És végül egy kabát. Rosi nagyié lesz.


A ruhák majd ősszel kerülnek babákon bemutatásra, amikor a kedvenc mesémet fotózob be a bloghoz.

Közben a női torzó is fel lett használva:

Amanda nen túl stabil teste elkezdett szétesni. Szegény lányt majdnem kidobtam, de az arca... Szeretem ezt a csajt és ráadásul a Black Rose dobosa...


Ideiglenesen megkapta a Barbie torzót, de amint találok olyan testet, amilyenje volt, akkor majd azt kapja meg.


Minden esetre Amandának segítettem kidobni a régi testét. Azt hiszem eléggé megkönnyebbült. Tetszik neki a Barbie torzó, így még magasabb is lett.


Na jó, itt az egyik ruha Amandán. Szerintem fantasztikus lett!

1 megjegyzés:

  1. Ejha! Jó sok minden volt abban a csomagban! Nagyon klassz dolgok, ízületes test nekem is mindig jól jönne, pasiban meg pláne!:-) Amanda tisztára tanár nénis lett ebben a ruciban, tetszik. :-)

    VálaszTörlés