2018. március 22., csütörtök

Túléltem!

Túl egy endoszkópos arcüreg műtét után, végre történt pár nagyon jó dolog is. Mivel kezdjem?

Olyan intenzíven érzem az ízeket, hogy elképesztő! Minden kaja százszor finomabbnak tűnik, mint eddig.

Alkotós kedvemben vagyok, így a függönyömet megvarrtam (esedékes volt már végre befejezni a konyhaablakomra a cuccot rendesen.

Csináltam tároló dobozt is a konyhába. Jöttem haza kontrollról és benéztem a dohányboltba, kérdeztem van-e szép nagy kartondobozuk.
- Csak kettő - jött a válasz.
- Nekem meg pont kettő kell! Ezt a mákot!


Egyelőre csak az egyik van kész. A huzata egy használt ágyneműhuzatból van. Kézzel varrtam meg (ki kéne ásni a varrógépem) de így is 3 óra alatt megvolt. Csak fércöltéssel volt türelmem varrni, de szerintem így is tök jó lett. A másikat majd akkor csinálom meg, ha már kiástam a varrógépem.

A héten csomagom is érkezett:


Lent az első réteg papír...


A csomag vajon mit rejt? Nemsokára kiderül!

3 megjegyzés: