2018. október 23., kedd

Szülinapom

Az idei szülinapom elég össze-vissza lett lebonyolítva: egy nappal előbb kaptam meg páromtól az ajándékomat, de a kis családdal ma ülünk le megünnepelni, így jött ki időben. Mivel beteg is voltam, a barátaimmal is nehezen tudjuk összehozni az ünneplést. Szóval idén minden összejött...

Adél idén is gondolt rám, és október 15-én érkezett egy hatalmas doboz a postára. 


Azt elárulta, hogy küld valamit, azt viszont nem volt hajlandó elárulni, hogy mit. Meg is lepődtem a csomag méretén és tartalmán is rendesen!
Leslie és további 7 pasi érkezett a busszal együtt. Annyira örülök! 


Harley is kijött megnézni, mi van a csomagban (mostanában mindenbe beleüti az orrát). A meglepetéstől nem nagyon tudott szóhoz jutni, mivel az akikkel találkozott, túlságosan is ismerősek voltak számára... De valahogy mégsem ők voltak.

- Joker? - lépett oda az ismeretlen ismerőshöz. Puddin, te vagy az? És miért vagy szőke? És meztelen?
- Te ki vagy? - kérdezte ártatlan szemekkel a pasi.
- Puddin! Ne hülyéskedj! 
- Az én nevem Dexter. Legalábbis így neveztek Rózsafalván.
- Ezt nem hiszem el - mormogta Harley. - Ennek kimosták az agyát!

Mielőtt tovább foglalkozhatott volna a problémával, egy másik ismerős is feltűnt neki a sok pasi közöt.


- Hé, DeadShot!
Ez a pasi sem reagált rá. Sőt, mintha észre sem vette volna a kiabáló lányt.
- DeadShot! - állt a pasi elé Harley.
- Ne haragudj, ismerlek?



- Ezt nem hiszem el, ezek a pasik nem önmaguk. Segíts nekem, mert szeretném visszakapni a pasim és a haverom. - nézett rám könnyes szemmel a lány.
- Meglátjuk, mit tehetünk az ügy érdekében... - válaszoltam neki.

2 megjegyzés:

  1. Hú mekkora csomag és milyen szuper dolgok! Gratulálok hozzá! Utólag és mégegyszer, Boldog szülinapot! Leslie milyen szerepet fog kapni? Kíváncsian várom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És majd milyen szuper lesz a busz felújítva, mondjuk kéken vagy zölden, belül áttapétázva... Meg amikor az Ever After fiúk átalakulnak DeadShottá és Jokerré... Még Adéldelal beszélünk Leslie-vel kapcsolatban, mi legyen a sorsa. Lehet hogy Leslie marad, de lehet hogy teljesen új szerepet kap. Meglátjuk.

      Törlés