2018. október 10., szerda

VI. Találkozó


Tali után hat héttel, kissé megkésve, de itt vagyok. Hamarabb szerettem volna kirakni a talis képeket, de vis major volt, anyukám kórházba került tali után 2 nappal, bent is volt egy darabig, de már jól van.

Szóval sok szeretettel a VI. Babatalálkozó beszámolója:
_________________________________________________________________________________

Minden évben nagyon izgatottan várom az augusztusi talit. Amióta ismerlek titeket, rengeteget tanultam tőletek, s kivel szorosabb, kivel lazább a kapcsolatunk, mégis mindannyian nagyon fontossá váltatok számomra.


Idén kedves barátnőm, Adél szervezte a találkozót. Én már augusztus 21-én elmentem Kiskunfélegyházára, hogy segítsek a szervezésben. Tök jó kis hétnek indult, terveztünk menni pár helyre a szervezésen túl, viszont a számításunkat keresztül húzta, hogy Adél háta beállt, így amíg én elszórakoztam Adél gyerekeivel, szegénykém orvoshoz járt.

Azért a Félegyházi strandra lejutottunk:


Jó kis nap volt, és kitaláltuk hogyan ne nyelje el valamelyik babát a nagy medence... Lábmosóban fotóztuk őket :)


Egy szelfi is belefért: Timi, Adél és én.


Ismét gyönyörű babákat láthattunk:

Anime lányok.


Rómeó és Júlia. Gyönyörűek!


Götz csajok. Ha tudnám hová tenni, valószínűleg őket is gyűjteném. :)


Ő volt az egyik kedvencem. Imádom az arcát és a ruciját.


Őt is imádtam. 



Vérbeli Rocker. 


Imádom a babákat. Ez a színes haj, kár hogy kicsit el van mosódva a kép. Így a Götz pofija nem érvényesül.


Sajnos az örömbe némi üröm is volt. Adél gyerekei sajnos nem tudtak a babatalin résztvenni.

Adél meglepetéssel várta a résztvevőket. Arra kért mindenkit, hogy a Babák ünneplőbe jöjjenek. Előtte este raktuk össze a templomot és a padokat.

Nagy volt a meglepetés, amikor kiderült, Leslie esküvője.


Koncentrálás a tökéletes kép elkészítéséhez.


Büszkék vagyunk egymás képeire is.


Nagyon koncentrálok, hogy az összkép jó legyen és az utolsó részletig igazgatom a terepet, hogy élethű legyen a végeredmény.


Öröm, amikor sikerül egy kép. Istenem, annyira jó volt!

Viszont igen bambák voltunk, mivel Bogi a csoportkép elkészülte előtt elindult haza.

De találtam képet amin rajta van és szépen mosolyog.


Íme a csoportkép. Sokan hiányoztatok, remélem jövőre többen rajta leszünk a csoportképen!


Lassan tíz éve szervezzük a talikat és ismerjük egymást. Gondoltátok volna, hogy jövőre már a hetedik találkozót fogjuk tartani?

A héten jön a babák szemszögéből is a bejegyzés :) Remélem tetszik a beszámoló!

2 megjegyzés:

  1. Jövőre remélem el tudok menni! Sok puszi, és BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT és sok új babát kívánok!!!!!!!!!!!!!
    Köszi a bemutatót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! Remélem jövőre találkozunk, idén is hiányoztál nekünk. Köszönöm a köszöntést is!

      Törlés