2013. november 5., kedd

Átutazó

Elnézést, kissé eltűntem, de kirándultam (sokat), temetőztünk, fotóztam és hipp-hopp elrepült az idő. 

Most csak egy átutazó babával jelentkezem, őt majd barátnőm kislánya fogja kapni....
Na most képzeljétek el a szitut, amint egy öt éves lánykának próbálok vásárolni. Eddig csak keresztfiamnak vettem ajándékot, és abban már jó vagyok. Tudom, Áron miket szeret, de Petrának még csak lövésem sem volt az ízléséről. Láttam olyan  Little Pet Shop cuccot, ami leginkább földönkívüli állatra hajaz, meg színezhető táskát meg pónit.... A lényeg, hogy abszolút tanácstalan voltam, majd megláttam ezt a babát és felsikítottam magamban, na ő az igazi! (Elképzelhető, hogy csak a babamániám sikítozott.)


Ennek a babának a tesójával  a terhes Steffivel én is szemezek egy ideje.Itt legalább felismertem az állatokat és teljesen jól össze van rakva a baba mellé a sok kiegészítő!

És mivel egy lánynak (babának) szüksége van váltás ruhára, vettem még egy ruhát külön. Ezeket a fajta ruhákat szeretem, van mellette táska, fésű, hajszárító, szóval igazán frappáns, az egyetlen baj, hogy cipő nincs mellé. Így itthon az egyik készleten lévő szandit becsempésztem a dobozba a baba mellé. 

Most már csak azon izgulok, hogy a kicsi lány anyukája és a kis hölgy mit fog szólni a babához. De ezt holnap majd megtudom.:) 


Délután pedig jelentkezem egy Halloween partival, amint sikerült kiválogatni a képek közül, hogy melyiket érdemes feltenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése