2018. augusztus 4., szombat

Barbie - Emlékel



2015 decemberben rátaláltam az Asztórián lévő Babaklinikára, ahol találtam egy hasonló Barbie (fejet) babát, mint amilyen az első babám volt. A helyzet, hogy nagyon örültem neki, sok szép emléket idézett fel. A baba teste egy újabb kiadású Brbie-é volt, az arc pedig a legelső Barbie babámra hasonlított. A teljes 2015ös bejegyzés ITT található.







Idén viszont ennél sokkal nagyobb szerencsém volt. 
Adél barátnőmet megkértem, hogy a sógornőm esküvőjére varrjon nekem ruhát.

* FRISS: ahogy ígértem, Adél által készített overálomról ide is felkerült egy kép.

Adél Ferencsik fényképe.
Anyagot vettem, Adél körbemért, aztán júliusban leutaztam hozzá próbálni, véglegesíteni a cuccot.

Közben természetesen nem hazudtoltam meg magam és igyekeztem minden pucér babáját felöltztetni. Így akadtam rá Barbie pontos és nagyon jó állapotban lévő hasonmására.

Adél meg meghallotta ahogy magyarázok Jocinak és Timinek, aztán csak annyit kiabált be a szobába, hogy "Tiéd" és "Elviheted". Először nem esett le, hogy mit mond, annyira lekötött, hogy tüzetesen megnézzem a babát és beszélgessek a gyerekekkel, hogy nem értettem mit mond, így aztán Adél csatlakozott hozzánk és azt mondta, nekem adja ezt a babát.

Hát mit mondjak... A szemeim könnybe is lábadtak egy pillanat alatt, annyira örültem és annyira meghatódtam.

Természetesen a szokásos új abás rituálémat rögtön és azonnal elvégeztem: megfürdettem, kimostam a haját és Adéltól kaptam hozzá egy jó kis rucit is. Íme a végeredmény:



Ez a leányzó teljesen olyan, mint Barbie volt, mielőtt szétjátszottam. Adél gyerkőcei kérdezgették minek örülök, amikor ráakadtam erre a babára, én pedig elmondtam nekik, hogy ez a baba pont olyan, mint a legelső Barbie-m volt. Még a száján a rúzs is pont olyan! És tévedtem amúgy 2015-ben, mert nem volt neki szempilla festve a szeme aljára. Azt csak én akartam festeni neki, amikor újrarajzoltam az arcát.

Itthon a két leányzót össze is hasonlítottam és rá kellett jönnöm, hogy bármennyire is igyekeztem a régi babámat megjavítani, nagyon nem sikerült. A testük is teljesen egyforma.


Barbie ideiglenesen megkapta az új ruhát. 


Barbie még eljön a babatalálkozóra az "új" Barbie-val együtt, aztán nyugdíjba vonul.  A következő bejegyzésekben már az új lány fog szerepelni Ken oldalán, a régi Barbie helyett.


6 megjegyzés:

  1. nagyon örülök, hogy boldogságot okozhattam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én pedig még egyszer köszönöm! Azóta is imádom!

      Törlés
  2. Örülök, hogy sikerült régi vágyad! A kincsekre igen vigyázni kell! Megértem, ha nyugdíjba vonul és gondolom csak saját magad örömére kerül néha elő! Biztos vagyok benne, hogy végleg nem kerül a kukába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmiképpen nem kerülhet a régi baba kukába, csak elteszem. Fotózásoknál is mindig attól féltem, hogy tönkremegy végleg. Így meg megmarad emlékbe, aztán néha előveszem, megszeretgetem kicsit.

      Törlés
  3. Milyen szuper, hogy rátaláltál Barbie-ra! Tudom milyen érzés! Mikor újra a kezemben tartottam Sztészit, leírhatatlan. Öröm és valami belső nyugalom, hogy igen hiába telt el annyi év, újra láthatom, gyönyörködhetek benne. Feltörnek a régi emlékek és ez olyan jó érzés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan ahogy mondod. Amikor Adél nekem adta ezt a babát, én is hasonlót éreztem. Bár ez a baba nem pótolhatja teljesen Barbie-t, mégis olyan jó volt újra látni a régi arcot, amilyen volt, hogy szavakkal nem tudom kifejezni.

      Törlés