2013. augusztus 29., csütörtök

Apróságok

Képzeljétek, Adél küldött nekem egy csecsemőt! Amikor kopogott a postás néni, örömömben majdnem kiugrottam a bőrömből :)
Kissé remegett a kezem, amikor kibontottam a borítékból a jövevényt :) Nagyon szépen köszönöm, most örvendezek reggel óta folyamatosan :)
Aztán összedobtam neki egy pici pelust és lefotóztam gyorsan.


Marcsi által készített kiságyban nagyon jó helye lesz :)


A kis apróságokra Marcsi inspirált, a babatalálkozón látott apró ételek, konzervek, pelusok nagyon megihlettek, így készült néhány darab itt is. 
Nem volt itthon körömlakkom, így én alufóliát használtam a konzervek tetejéhez.


 És végül a kis csomagolt ételek, mosóporok meg hasonlók.


És a végén: egy ideje érlelődik bennem az elhatározás, hogy babáimnak bizony szükségük van újságokra. Azt hiszem, Adélnél láttam pici újságot először... hmm... na mindegy. A lényeg az, hogy amikor a baba találkozóra mentem, vettem egy Mindennapi Pszichológia című újságot és találtam benne pici címlapokat, és még ennél is többet, mert volt benne néhány cikk is ugyancsak icipici méretben. (kár, hogy egyben nem fotóztam le a lapot.)
Azért talán látszik miről beszélek :) Íme, még összeragasztás előtt:


Majd összeragasztva


És sikerültek több oldalas verziók is.


Azt hiszem a boltosunk, Estefania repesni fog az örömtől, amikor feltöltöm a kisboltot. Előtte viszont költözködésekről lesz szó. Spencer és Lucy kap egy házat tőlem, saját kis kezemmel remekelek majd (egyenlőre csak kartondobozból. :)

1 megjegyzés:

  1. De édes a baba! Szuper, hogy a kiságynak rögtön lett is lakója :)
    Képzeld, hozzám is érkezik két baba nemsokára, annyira megszerettem őket a Találkozón :)

    A kaják és az újságok fantasztikusak lettek! Nekem is kell!!! :D (Már begyűjtöttem pár reklámújságot a finomságok elkészítéséhez, remélem, lesz időm a hétvégén :D)

    VálaszTörlés