2013. augusztus 18., vasárnap

Estefania boltot nyit


Mióta elkezdtem a blogomat, azóta tervezek boltot kreálni az egyik kedvenc hölgyemnek, Estefania-nak.

Először a boltba kell eladni való élelmiszereket készíteni, így fogtam a kis agyagos bödönöm és elkezdtem alkotni.  Néhány kis apróság már anno Lucy esküvőjére elkészült, így a már kész kajákat a frissen formázottak mellé tettem, hogy látszódjon a végeredmény is.


Aztán fogtam egy szép nagy cipős dobozt és nekiláttam magának a boltnak is.  Nem tudtam pontosan mire lesz szükségem, így szereztem olyan csokis dobozt, amiből korábban fotelágyat készítettem, kartont, átlátszó műanyaglapot (lást piros keret) színes papír, egy ACC-s doboz és ragasztó. 


A doboz külsejére ráragasztottam a színes papírt, a későbbi fényképezéseknél nem volna jó, ha látszana a felirat. A doboz  belsejébe beleragasztottam az AnthonBerg csokis doboz "fiók" részét.  Ebbe ragasztottam be polcokat, ez lesz a hűtő. A hűtőajtó pedig a műanyag lapból készült, ennek a széleire hurkapálcát ragasztottam. A pékárus polcokat az AnthonBerg és a a cipős doboz közti részbe ragasztottam be. 



És íme a végeredmény:

Az ACC-és dobozból mélyhűtővé vált doboz Estefania mellett látszik. A pénztárgép kartonból és egy gyufár dobozból készült. Az asztal szintén kartonpapírból van és egy wc papír guriga a lába. 


A történet szerint:

Estefania eredeti foglalkozása cukrász, aztán tovább tanult Marketing és Kereskedelem szakon azzal a céllal, hogy kis cukrászdár nyit majd. 
De  Stefanie már régóta hiányolta a környékről az élelmiszer boltot. Így aztán amikor végre letette az államvizsgáját, gondolt egy merészet és keresett egy kicsi üzletet itt a környéken, ahol megnyithatja a saját kis boltját. A helység eleinte igen csak rossz állapotban volt, így a spórolt pénzéből felújította, Kevin és Cole segítségével, majd kitakarította. 


Egyenlőre még nem sok mindent árul, de összefogtak Erikkel a pékkel, aki friss kenyérrel látja el az üzletet minden nap, Stefanie pedig süteményeket készít, amit szintén a boltban fog eladni, mint helyi specialitás. Ezen kívül italokat, néhány fajta felvágottat, sajtokat, házi tésztákat és mélyhűtött alapanyagokat árul egyenlőre.

Stefanie úgy számolt, ha jó a marketingje az üzletnek, és elég bevétele lesz, akkor az év végéig egyre több dolgot tud majd árulni a boltban, egy szuper vegyesbolt boldog tulajdonosa lesz. Sőt s talán a mellette lévő üzlethelyiséget is ki tudja bérelni cukrászdának, ahol majd egy alkalmazott az ő általa készített tortákat és süteményeket fogja árulni. De egyenlőre ne szaladjunk ennyire előre! Sok munka és kitartás kell még ahhoz, hogy ez az álom teljesen megvalósuljon.


2 megjegyzés: