2013. augusztus 25., vasárnap

Barbie találkozó 2013

Íme az első Barbie találkozó képekben:

Be kell vallanom, izgultam előtte, magam sem tudom miért, de nagyon jól éreztem magam Veletek! Remélem jövőre is szervezünk egy ilyen remek csajos eseményt! Köszönöm a szép élményt mindenkinek, a szervezőknek pedig innen a távolból is egy nagy ölelés jár!

Íme a Barbie-s csapat: (neveket nem írok, míg nem járultok hozzá)


És a Barbie-Ken babák amelyeket mi hoztunk a találkozóra. 


A tombolás nyereményem fantasztikus, a gyerekágy elkészítési módján én már sokat törtem a fejem, mert lassan Spencernek és Lucy-nak szüksége lesz rá. A fotelek gyönyörűek, a ruhák... bárcsak megtanultam volna rendesen kötni amikor technikaórán tanultuk! Nagyon köszönöm az ajándékot!
Ezen kívül pedig kaptam egy fiú gyerek babát Adritól, örök hálám érte!!!! 


Ők az én csapatom. Rögtön birtokba vették a bútorokat és a lányok nyomban felpróbálták a ruhákat is.


A szépségversenyen résztvevő lányok. Az én lányom pont a jobb szélen ül. Az eredeti neve Teresa, de nálunk Phoebe lett.


Phoebe nyerte meg a szépségversenyt! Nagyon örül ám a győzelemnek.:)
Viszont a lányok annyira elfáradtak a verseny izgalmaiban, hogy csak nehezen lehetett a királynőt és az udvarhölgyeket rávenni a fotózásra.



4 megjegyzés:

  1. :D Ó, hát az izgalom érthető, legközelebb már rutinosan jössz :) Én is nagyon jól éreztem magam, és örülök, hogy így is találkoztunk!! Üdv: Adél (bal oldali szemüveges Blogger :D)

    VálaszTörlés
  2. Kellemes nap volt, nagyon jó volt látni Titeket és persze a babákat! Sok új ötletet kaptam, sok új kedvencem lett :)
    Köszönöm a képeket is!

    Bogi (a másik szemüveges :D )

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy eljöttetek! Nagy izgalommal vártam a találkozót, na jó rendesen pánikoltam! Remélem még találkozunk! :) Adri, akinek nem látszik a feje teljesen a képen :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis helyesek vagytok! :-) Jó látni a csapatot, és a boldogságot! :-)

    VálaszTörlés