2017. december 19., kedd

A hintó

Régóta készülök egy hosszabb törtéénetre. A gyerekkori kedvenc mesémet szeretnám átadaptálni Barbie-s verzióba, de nem tidtam eldőnteni, hogy modern vagy korhű legyen-e.

Van egy hintóm amit fel kéne kicsit javítani, mert Sindy esküvője óta eltelt idő kissé megviselte. De ez még minig csak egy kocsi... Hmm.

Aztán ha modernizálom, akkor lehetnek benne autók, de... Sok minden nem stimmelne. Pl már nincsenek utcagyerekek.

Tominak is mondtam, nézegettem a fellelhető hintókészletet, de nem tudtam dönteni.

Aztán pont a Nagy Babaszoba átalakítás/takarítás közepette megjött a válasz:


Ott volt a babazoba közepén a legnagyobb kupiban a doboz a kocsival meg a kedvenc újságommal és egy kézzel írt kis cetlivel: SZERETLEK!



Meghatódtam és örültem és rögtön lefotóztam és eldöntöttem, ha a csillagok állása is megfelelő lesz, Januártól elkezdem a történetet. Addig meg még átfestem a kocsit kevésbé izgalmas színűre, mert ez a rózsaszín... Hát na!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok és élj meg még sok ilyen csodás meglepetést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! Nagyon örültem ennek is :)

      Törlés