2017. december 20., szerda

A nagy átalakítás

Minden évben! MINDEN EGYES ÉVBEN!

Elkezdem sorban megfürdetni a babáimat.

És minden évben megfogadom 3 heti állandó fürdetés, szérítás, babaruha mosás után, hogy TÖBBET NEM! Majd évközben folyamatosan rendben tartom őket.

Most Október utolsó hétvégéjétől december 7-ig tartott.

Azt hittem sosem leszek kész. De mutatom mit csináltam:

A babaruhák mosásához párnahuzatokat használtam, de így is sok volt. Mivel sok ruhácska engedi a színét, kiválogattam a színes és kényes ruhákat a többi közül. Amikor magunknak mostam fehéret, beraktam a párnahuzatot is a fehér babaruhákkal aztán egyenként raktam ki őket radiátorra meg fregolira száradni. De legalább a centrifugázás után gyorsan száradtak.

A színeresztős babaruhákat a színes mosáshoz raktam be mosni, nem is történt baleset most.

A kényes ruhákat, mint a a selyem meg könnyen szakadó vagy nyúlós ruhák kézzel lettek mosva. Így is azt hittem, nem marad bőr a kezemen, mire végeztem.


És a fürdetés. Na ez is csak a töredéke annak, ami valójában volt. Mindnek megmostam a haját, megfésültem, beszárítottam...


Volt akinek fel kellett csavarni a sérót, hogy álljon valahogy szárdás után.



Aztán létszámellenőrzés következett:

1 kép: 9 pasi. Mindnek van párja és valamelyik házban lakik.

ahogy nézni kell a képet, név szerint sorolom őket:
--> Dennis, Ryan, Derek, Spencer, Kevin, Cole, Steffan, Brian és Ken.


2. kép: itt 10-en vannak, de még nem mindenki kapott nevet, ők még mellékszereplők. A naravcssárga inges fickó Estefania pasija, akinek nem jut eszembe most a neve... De legyen mondjuk William-Willi. Ennyi. Ő mondjuk az előző csoporthoz tartozik, csak még fürdetés alatt volt.


És a 4 tinifiú: Zeke, John, Paul és Chad.



És itt van Gil, aki idén nem akart fürdeni és jól elbújt. A babák fürdetése után került elő... Szégyelje magát!



20 pasin van és 4 tinifiúm.

Aztán a lányok:
--> Sindy, Sidney, Dita, Marilyn, Ann, Barbie, Raquaelle és Susy. (8)


--> Xolanie, Tini Kate, 1 új lány, 2 új lány, Linda, Lucy, Estefania és Anyuka1 (8)


--> Mellékszereplő1, Hermione, Szakácssegéd, Barbei2, Stacy, Tanárnő1, Xolanie rokona és Phoebe. (8)


Erika, Mellékszereplő2, Midge, Mellékszereplő3, Mellékszereplő4, Körmös csaj, Backy, Ginny (8)


és még nyolc lány akiknek nincs neve... Vagyis van egy Elizabeth és Rose nagyi, de a többi mellékszereplő.


és még 3 + 1 tündérkém (az ikertesója már Adélnál lakik)


7 tinilány (ha Katie tini verzióját nem veszem ide, márpedig az elvileg Barbie és nem tini)


1 nem tudom milyen, 3 MH (oké, Ghostilla csak tiszteletbeli, de akkor is szörny) és Dasia
(5 különleges)


és 20 gyerek +1 aki Stacyvel jött, de elbújt és azóta sem találom és 3 kisbaba (akik nem lettek fotózva.)


Szóval Összesen 43 Barbie lány, 1 tündér, 7 tini, 5 különleges és 24 gyerek és 20 pasi+4 tinifiú
Total: 104 fős "kis" csapat.


Következik a nagy ház alakítás...Vagyis nagy falu alakítás :) ez jobban illik. A kövi rész ma este lesz látható, mire kiérek Bécsbe, az ütemező felrakja.

Azért a kommenteknek továbbra is örülök :)









8 megjegyzés:

  1. Nagyon sok, szép babád van! Nagyon klassz,hogy bemutattad az egész gyűjteményed! Öröm nézegetni a fotóid! Annak is nagyon örülök,hogy visszatértél. Nekem nem lenne türelmem minden babát megfürdetni. Van két babám,akik még a dobozukból sem jöttek elő. Nagyon sokat pedig még soha nem öltöztettem át.

    VálaszTörlés
  2. :) nekem is kitartás próba volt ez... mint minden évben, ha elkezdem rendbe tenni őket. Olyan jó érzés viszont, hogy már rendben vannak :)

    VálaszTörlés
  3. Wow, that was a huge job :-)! You have a great collection of dolls! And all clean and fresh again, ready for the next year :-).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you. Yes, it was a very big and tiring job, but I liked it. And my cat liked it too, because my flat was a chaos and my cat could hide under boxes and doll clothes.

      Törlés
  4. Én a múlt héten végeztem a babákkal. Mivel tavaly kemény 6 órás munka volt a babafürdetés és fésülés, idén beosztottam az erőmet. Napi egy óra= 10-15 baba. Még hátra vannak a tartalékos ruhák.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Büszke vagyok magunkra!! Ügyesek vagyunk, hogy sikeresen túl vagyunk a babarendrakáson :) Én is elsőre elmolyoltam a fürdetés, babaház renoválással egy napot... Na azóta én is bontom a melót sok kicsi részletbe.

      Törlés
  5. Hello, szép munka, türelmes vagy, az biztos :). Amúgy, a különleges babáknál az első nem Flavas barbie? Ha szerinted is ugyanaz, mint ezen a linken az utolsó kép, felső sor második babája, akkor szerintem az lesz :) . http://surfinie.blog.cz/0910/flavas-kluci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igen, a csaj Flavas Barbie, és nagyon szeretem. Ő az egyetlen Flavasom, de egy hozzá illő pasit majd szerzek hozzá, ne legyen szegény egyedül.

      Törlés