2017. december 18., hétfő

Távolmaradásom okai

Hát az idei év eléggé kaotikusra sikerült sok szempontból.

Múlt ősztől valahogy nem találtam az összhangot az Univerzummal/Istennel/Sorssal/Sátánnal? Valami sosem volt jó:

1) Meghalt a nagyim múlt szeptemberben és ezzel párhuzamosan lett egy kimondottan ragaszkodó arcüreg gyulladásom.

2) Év elején is kijött az arcüreg gyulladás, orvostól orvosig szaladgáltam (Szeptember -> Január --> Március -->Május -->Június) Ez a cucc 2-3 hétre kivont a forgalomból majd dokihoz el, antibiotikum kúra, orrcsepp, ésatöbbi majd mire kimásztam, jött a következő kör. Közben próbáltam feldolgozni a LEHETETLENT, hogy Mama nincs többé...

3) betegség miatt a Kung Fut is abba kellett hagynom, és itt már erősen éreztem az agyf**szt.

4) mire kijöttem a betegségből, elkezdtem melózni az egyik gyorsétteremben. Ne firtassuk, mert csak felidegesítem magam. Vannak emberek akik szeretik.... Én nem tartozok közéjük.

5) MÉG MINDIG ANGOL NYELVVIZSGA.

6) Meghalt októberben a Keresztapám is.


Történtek azért szép és jó dolgok idén, de valahogy úgy érzem, minden jóra jutott 2 rossz.

1) Kimásztam a betegségből.

2) Marilyn Manson koncerten voltam a párommal!!!! JEE!!

3) 26 nap után otthagytam a gyorséttermi munkát! Ha csak az éhenhalás nem fenyeget, SOHA TÖBBET!

4) Kaptam egy nagyon jó melót egy irodában és mellé 12 kedves kollegát, akikből kettő szinte már jóbaráti státuszban van.

5) November elejétől December első hetéig rendberaktam Zöldtündért

6) December 20-23-ig Bécsben leszek párommal és IGEN, VISZEK BABÁKAT IS FOTÓZNI!

Bővebben még a héten lesznek beszámolók (mire jó az ütemezés menüpont?), addig is egy kép ízelítőnek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése